امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
صفحه نخست | اجتماعی | تحول عظیمی در بخش درمانی هرمزگان صورت گرفته است

تحول عظیمی در بخش درمانی هرمزگان صورت گرفته است

منتشر شده در ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، فریدون همتی جمعه شب در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جراحی رازی و روند اجرایی بیمارستان تخصصی جنرال پاتریس بندرعباس افزود: در سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، کار و تلاش در خصوص مقابله با ویروس کرونا و بخش عمرانی حوزه بهداشت و درمان هرمزگان با قوت ادامه داشته و متوقف نشده است.

وی در ادامه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان جراحی رازی، از سرمایه گذار بخش خصوصی این مرکز قدردانی کرد واظهارداشت: این بیمارستان که با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است، با ظرفیت  ۵۰ تخت بستری و درمان سرپایی به بیماران خدمات رسانی می‌کند.

استاندار هرمزگان در خصوص تخصیص زمین جهت توسعه بخش جراحی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی دستورات لازم را به مدیرکل و معاون عمرانی راه و شهرسازی استان صادر کرد.

همتی همچنین از رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواست نسبت به تسهیل مراحل دریافت مجوز راه اندازی داروخانه در این بیمارستان اقدام کند.

همچنین با دستور استاندار هرمزگان، تسهیلات ۲۸۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بیمارستان تخصصی جنرال پاتریس با گرایش تخصصی چشم پزشکی تخصیص پیدا می‌کند.

این بیمارستان که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است دارای ۶ طبقه است و ظرفیت راه اندازی ۶۴ تا ۱۰۰ تخت بیمارستانی را دارد.

۶ اتاق عمل و جراحی بخشی از ظرفیت این بیمارستان است که می‌تواند مراجعه بیماران به سایر مراکز درمانی استان و استان‌های همجوار را پشتیبانی کند و هزینه‌های درمان بیماران را کاهش دهد.

راه اندازی کامل این مرکز نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که بیش از نیمی از این بودجه از طریق تسهیلات حمایتی دانشگاه علوم پزشکی و با پیگیری معاونت عمرانی استانداری تامین خواهدشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *