امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
صفحه نخست | اجتماعی | برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت ” ملاحظات بازگشایی مدارس در شرایط اپیدمی بیماری های تنفسی “

برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت ” ملاحظات بازگشایی مدارس در شرایط اپیدمی بیماری های تنفسی “

اخبار :
منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۴

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ ابراهیم خوشبخت، معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای اجرای برنامه های سند تحول در طول برنامه های ششم توسعه، و با توجه به شیوع  بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از این ویروس در جهت حفظ سلامت کارکنان و دانش آموزان دوره آموزشی غیرحضوری با عنوان ملاحظات بازگشایی مدارس در شرایط اپیدمی بیماریهای تنفسی به میزان ۶ ساعت ویژه کلیه فرهنگیان برگزار می شود .

وی افزود : این دوره ۶ ساعته به مناسبت بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات سه ماهه به علت شیوع ویروس کرونا و بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی ستاد کشوری مدیریت بیماری کرونا طراحی و از طریق سامانه آموزش نیروی انسانی (ltms)در تمامی مناطق برگزار می گردد.

خوشبخت هدف از برگزاری این دوره آموزشی را  ضرورت آشنایی همکاران با اقدامات اساسی در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی در مدارس  _غربالگری عمومی و ثبت سلامت دانش آموزان و کادر اداری و آموزشی در سامانه سلامت ، شیوه ضدعفونی نمودن و انجام ارزیابی های بهداشتی و ملاحظات سرویس مدارس  برشمرد .

وی یادآور شد محدوده زمانی ثبت نام در دوره مذکور ازروز چهارشنبه   ۱۸  لغایت روز پنج شنبه ۲۶ تیرماه  سال جاری توسط فراگیر و   از طریق سامانه Ltms  است و فراگیران می بایست با توجه به اطلاعیه های اعلام شده با کاربری و رمز خود وارد سامانه Ltms شده و از درگاه ثبت نام در دوره ها در دوره مذکور ثبت نام نمایند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه  زمان برگزاری آزمون اصلی  دوره مذکور از طریق سامانه Ltms در روز سه شنبه تاریخ ۳۱ / ۰۴ / ۹۹ در دو بازده زمانی ( ساعت ۹ تا ۱۱ صبح ، ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر) است،  تصریح کرد : فراگیرانی که در بازده زمانی اول آزمون ، نمره قبولی کسب نکرده یا موفق به شرکت در آزمون مربوطه نشدند، می توانند در بازده زمانی دوم (ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر ) در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

وی همچنین یادآور شد :  یک دوره آموزشی حضوری با عنوان ” بهداشت عمومی در محیط کار” ویژه کلیه نیروهای خدماتی  در ضرورت پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا (کوید ۱۹ ) در جهت حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه‌های خدمت رسانی به مردم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی  در فروردین ماه سال جاری  در کلیه مناطق استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید .

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درپایان اظهار امیدواری کرد که تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید کلیه کارکنان آموزش و پرورش و عوامل اجرایی مدارس با شرکت در این دوره آمورشی و فراگیری نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضمن حفظ سلامت خود آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان را کسب نمایند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2118

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *