امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | برگزاری دوره‌های مجازی آموزش دروس علوم انسانی و نرم افزارهای کاربردی

برگزاری دوره‌های مجازی آموزش دروس علوم انسانی و نرم افزارهای کاربردی

منتشر شده در ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۲
تکنولوژی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علی ریسانی نژاد رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی هرمزگان اظهار کرد: گروههای آموزشی به عنوان مجامع آموزشی، پرورشی و پژوهشی با این اندیشه به وجود آمده‌اند که ضمن برقراری تعامل و ارتباط سازنده بین دبیران و با جلب مشارکت آنان در فرآیند تعلیم و تربیت،‌ زمینه استفاده از تجارب و اطلاعات علمی،‌ آموزشی و حرفه ای صاحب‌نظران و دبیران در رابطه با روش‌های تدریس، شیوه های اندازه‌گیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، نقد و بررسی کتب درسی، کاربرد تکنولوژی آموزشی، تقویت زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و در نهایت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را فراهم آورند.
وی افزود: رسالت خطیر گروه‌های آموزشی به ویژه در دوره متوسطه آماده سازی نیروی انسانی برای ورود به جامعه و بازار کار، مسؤولیت‌پذیری،‌ استقلال طلبی، رشد شناختی و عاطفی نوجوانان است. لذا حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای بودن دبیران و نهادینه کردن فرهنگ توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان هرمزگان از برگزاری دوره‌های مجازی آموزش دروس علوم انسانی و نرم‌افزارهای کاربردی در استان به همت مرکز ترویج علوم انسانی خبر داد و ادامه داد: این فعالیت‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش علوم‌انسانی و مهارت‌آموزی دبیران دانست.

ریسانی نژاد اضافه کرد: دوره آموزش نرم‌افزار کمتازیا (Camtasia) 1 الی ۶ مرداد زمان آزمون ۷ مرداد۹۹ برگزار می گردد و دبیران فلسفه می توانند در دوره آموزش فلسفه، را از ۱ الی ۷ مرداد ۹۹ ، با تدریس دکتر شهرآیینی ، دکتر طبّی ممتاز شرکت کنند.زمان آزمون آنلاین ۸ مرداد ۹۹ خواهد بود. دبیران دین و زندگی نیز از ۵ الی ۱۱ مرداد ۹۹ دوره آموزش دین و زندگی را با تدریس آقای دکتر شکرانی مولف کتاب درسی مشاهده کنند و زمان آزمون ۱۲ مرداد خواهد بود. دوره آموزش تاریخ با تدریس خانم حشمتی مولف کتاب درسی از ۱۲ الی ۱۹ مرداد برای دبیران تاریخ قابل مشاهده است و زمان آزمون ۲۰ مرداد ۹۹ خواهد بود. دوره مجازی جغرافیا با بازده زمانی مشاهده دوره از ۱۹ الی ۲۵ با تدریس آقای دکتر یمانی و خانم دکتر فلاحیان است و زمان آزمون ۲۶ مرداد ۹۹ خواهد بود.
ویخاطرنشان کرد: کلیه آزمون‌ها در تاریخ ذکر شده و در بازده زمانی ۹ الی ۱۶ برگزار می گردد.کلیه دبیران دروس ذکر شده در متوسطه دوره دوم می توانند به لینک : https://bit.ly/3gDcklF مراجعه نمایند و مطابق با راهنمای ثبت نام از دوره‌ها بهره‌ ببرند. در صورت نیاز شماره های پشتیبان‌های مرکز ترویج علوم انسانی در تلگرام و واتس اپ به شماره ۰۹۰۳۰۴۱۸۱۴۶ و ۰۲۱۶۶۹۶۲۷۴۵ پاسخگو خواهند بود.

لازم به ذکر است، تنها برای همکارانی که در این دوره ثبت نام نموده و آزمون آنلاین را با موفقیت پشت سر گذاشتند گواهی شرکت در دوره مجازی صادر خواهد گردید.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2252

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *