امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | بررسی نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی جزیره قشم

بررسی نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی جزیره قشم

منتشر شده در ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
خدمات مطلوب

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از شمانیوز، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ابتدای این نشست با تبریک و گرامیداشت ایام مبارک ولادت حضرت فاطمه (س) بر ضرورت هماهنگی همه دستگاه های مسئول در سطح جزیره برای رفع مشکلات و کاستی ها در حوزه های مختلف با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران جزیره تاکید کرد.

وی با اشاره به ورود خیل عظیمی از این مسافران و گردشگران به جزیره قشم در ایام تعطیلات نوروزی گفت: این اتفاق نه تنها برای ما تهدید نیست بلکه فرصتی مغتنم برای همه ماست تا از آن برای توسعه زیرساخت ها و رونق اقتصاد جامعه قشم نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: همه ما باید کل توان و ظرفیت جزیره را بکار بگیریم تا به بهترین شکل ممکن از این هم وطنان عزیزمان  که از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید از جاذبه های بی نظیر و استفاده از مواهب خدادادی طبیعی جزیره به قشم سفر می کنند، پذیرایی کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص نحوه مدیریت صحیح موضوع سفرهای نوروزی به جزیره گفت: ما اگر با برنامه مشخص وارد کار نشویم نمی توانیم مشکلات و موانع پیش رو را در این عرصه حل کنیم و باید این مهم را درنظر داشته باشیم که امسال مسایل سفرهای نوروزی متفاوت از سال قبل خواهد بود و نباید به تجربیات سال گذشته اکتفا کنیم.

دکتر فتح الهی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با انتقاد از برخی کاستی ها در اجرای مصوبات نشست قبلی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هرگونه توجیه برای تاخیر در انجام این مصوبات را قابل قبول ندانست و با تعیین ضرب الاجل زمانی برای حل مشکلاتی از قبیل فقدان علایم راهنمایی و اصلاح نشدن نقاط حادثه خیز در جاده های بین شهری جزیره خواستار اهتمام هرچه بیشتر اعضای ستاد برای حفظ امنیت جانی و مالی ساکنان، مسافران و گردشگران جزیره شد.

براساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در جریان مباحث مختلف مرتبط با وظایف و ماموریت های هریک از اعضای این ستاد، دستوراتی اجرایی در خصوص بسیج همه امکانات ستاد برای ایمن سازی و روان سازی اسکله های لافت و پهل و اتمام همه فعالیت های عمرانی در این اسکله ها تا پایان بهمن ماه جاری، جلوگیری پایگاه دریابانی جزیره از وقوع حوادث مشابه حادثه اخیر و تامین بنزین پمپ بنزین های جزیره صادر کرد.

دکتر افشار فتح الهی همچنین در این نشست خواستار ابلاغ دستورالعمل ها و مقررات واحد به همه بهره برداران  ‌بخش خصوصی در اسکله ها، سپردن برخی امور در ژئوسایت ها به دهیاری ها و در صورت عدم توانایی آنها به تعاونی ها، طراحی و چاپ بروشورهای راهنمای گردشگران و نصب تابلوهای مرتبط تا پایان بهمن ماه جاری و تهیه و تامین مایحتاج عمومی و آمادگی شبکه بهداشت و درمان جزیره برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا ومشابه آن در دوران افزایش سفرها به جزیره شد.

گفتنی است در این نشست معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه ازاد قشم و همچنین مسئولان ادارات و فرماندهان نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی شهرستان نیز به تناسب وظایف و ماموریت های تعیین شده خود در این ستاد با تشریح نقطه نظرهای خود پیشنهادهای شان را برای ارائه خدمات مطلوب به ساکنان، مسافران و گردشگران جزیره قشم در تعطیلات نوروزی مطرح کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10947

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *