امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
صفحه نخست | اخبار قشم | بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی جزیره قشم

بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی جزیره قشم

منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰
بازدید

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از میزان، به منظور نظارت مستمر و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان قشم اعم از دادسرا و دادگاه، ضمن بازرسی از تمام شعب و بررسی پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستورات و ارشادات لازم را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد ارائه نمود.

علی صالحی در جریان این بازدید که بیش از هشت ساعت به طول انجامید، در بخش‌های مختلف دادسرای عمومی و انقلاب و شعب دادگاه شهرستان قشم حضور یافت و ضمن اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده، با قضات و کارکنان اداری به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه قضایی نیز دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

همچنین در این بازدید، رضا صفایی رئیس دادگستری قشم و امید مهدوی مجد دادستان این شهرستان، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه نمودند.

گفتنی است؛ در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه قضایی قشم، از تعدادی از قضات و کارمندان اداری که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *