امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
صفحه نخست | اجتماعی | اولویت با سلامت دانشجویان/ نحوه برگزاری امتحانات اعلام میشود

اولویت با سلامت دانشجویان/ نحوه برگزاری امتحانات اعلام میشود

منتشر شده در ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه بازدید از حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، اظهار کرد: آموزش وظایف ذاتی و کلیدی هر دانشگاه است که مستقیم با دانشجویان در ارتباط بوده و در این شرایط اضطراری وظیفه سنگینی را برای حفظ آرامش و سلامتی در دانشگاه ایفا می‌کند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از کارکنان این واحد آموزشی، تصریح کرد: کرونا نشان داد که در کنار تهدیدات بزرگی که همه جهان را به مخاطره انداخت، می‌شود فرصت‌سازی نیز کرد که تجربه برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی فرصتی برای پوشش نواقص و تقویت نقاط قوت در دانشگاه‌ها بود.

کامرانی در ادامه افزود: همه فعالیت‌ها باید در چارچوب بخشنامه و دستورالعمل‌های دانشگاه صورت گیرد؛ اما با توجه به شرایط خاص این استان به دلیل شرجی و گرمای بالا و نبود تهویه مناسب در سیستم سالن‌ها به‌دنبال یافتن راهکار مناسب برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم هستیم و در این باره مکاتباتی را همراه با برخی مستندات به مرکز اعلام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر الزام رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه  لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه بیشتر احساس می شود و از آنجایی که دانشجویان بیشترین کار آنها با حوزه آموزش است باید دقت شود تا با رعایت موارد بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سلامتی دانشجویان در اولویت است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بر اساس آخرین وضعیت و شرایط استان به‌طور حتم بهترین تصمیم را برای برگزاری امتحانات خواهد گرفت و امید است دانشجویان در این باره استرس و نگرانی نداشته باشند.

کامرانی عنوان کرد: دانشجویان به اخبار کذب توجهی نکنند و خبرها را از طریق سایت رسمی دانشگاه و کانال‌های مرتبط و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با روابط عمومی دانشگاه به‌عنوان سخنگوی این نهاد دنبال و از مطالعه اخبار کذب به‌شدت پرهیز کنند تا در این زمینه دچار شک و شبهه نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای برگزاری مجازی امتحانات را دنبال می‌کنیم که در صورت برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری در دانشگاه، دانشجویان اطمینان خاطر داشته باشند که فضای امتحانات در بالاترین سطح بهداشتی و نظارتی برگزار خواهد شد و تصمیم‌گیری چگونگی برگزاری امتحانات پایان‌ترم جلسات متعددی با حضور افراد صاحب‌نظر برگزار شده و تصمیم نهایی با مشورت مسئولان سازمان مرکزی و ستاد کرونای استان با در نظر گرفتن همه جوانب امر اعلام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1466

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *