امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
صفحه نخست | اجتماعی | اهدای ۲ دستگاه وَن به مدارس شهاب و حرا قشم

اهدای ۲ دستگاه وَن به مدارس شهاب و حرا قشم

منتشر شده در ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸
اهدای

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، سیدمسلم دریانورد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از اهدای ۲ دستگاه خودروی سواری هایس(وَن) به مدارس منطقه شهاب و حرا شهرستان قشم خبر داد.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه توسط فرزندان مرحوم «رستمانی» که در زمان حیاتش دبیرستان ۸ کلاسه‌ای را در شهر طبل تاسیس کرده بود، انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شهاب قشم تصریح کرد: این خودروها دارای ۱۳ صندلی هستند و در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط فرزندان خیر خریداری و اهدا شد.

دریانورد ادامه داد: هزینه بیمه و عوارض گمرکی خودروها نیز ۲۵۰ میلیون ریال بوده که با رایزنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ۵۰ درصد تخفیف داده شد و ۵۰ درصد باقی مانده نیز توسط شیخ محمدعلی امینی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب قشم و موسی دادی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان هم در فرآیند ترخیص خودروها نقش بسزایی داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شهاب قشم گفت: با توجه به اینکه بخش شهاب و حرا در هرمزگان یکی از پر تعدادترین مدارس روستا مرکزی را به خود اختصاص داده هر ساله در ایاب و ذهاب دانش آموزان به مشکل بر می خوردیم و با توجه به امکانات منطقه مجبور به استفاده از وانت بودیم.

دریانورد خاطرنشان کرد: امیدواریم خیرین محترم همچنان که در بحث خرید خودرو و ساخت و ساز و تجهیز مدارس پای کار باشند و با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم آموزش مجازی در بحث تهیه تبلت دانش آموزی جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان پیش قدم شوند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *