امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار هرمزگان: پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می‌شود

استاندار هرمزگان: پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می‌شود

منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
پرواز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،فریدن همتی دوشنبه شب در دیدار با تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص رفع موانع برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی افزود: زیر ساخت برقراری پرواز بندرعباس به دبی به طور کامل مهیاست و  مشکلی برای انجام این پروازها به صورت منظم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روابط دیرینه مردم هرمزگان با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای ابعاد عاطفی، انسانی، تجاری و اقتصادی است، اظهارداشت: بسیاری از شهروندان هرمزگانی همواره به دلیل پیشینه طولانی روابط تجاری و اقتصادی با این کشورها ارتباط دارند، اما متقاضیان هرمزگانی سفر به دبی، هم اکنون امکان پرواز مستقیم به این مقصد را ندارند.

استاندار هرمزگان یادآورشد: قطع این پروازها علاوه بر ضربه ای که به بخش گردشگری خارجی استان وارد کرده، اقتصاد و معیشت فعالان خدمات مسافرتی را هم تهدید می‌کند و هزینه های مضاعفی را به مسافران این مسیر تحمیل کرده است.

همتی همچنین خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده، پروازهای مسیر «بندرعباس – بوموسی» و «جاسک – تهران» بر اساس نیاز منطقه در سال جدید استمرار و افزایش پیدا می‌کند.

براساس اطلاعات منتشره اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان، درحال حاضر هواپیماهای ۱۵ شرکت پروازی ۱۶ مسیر پروازی داخلی را برای مسافران فرودگاه بین المللی بندرعباس پوشش می‌دهند و به طور میانگین روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5013

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *