امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار جدید هرمزگان در رفع محرومیت عزم جدی دارد

استاندار جدید هرمزگان در رفع محرومیت عزم جدی دارد

منتشر شده در ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
محرومیت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مهدی دوستی  در کنار نیروهای فعال و انقلابی استان هرمزگان می‌تواند برای رفع محرومیت ها راهگشا باشد.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار جدید هرمزگان ادامه داد: عملکرد استاندار  جوان هرمزگان مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی در هرمزگان خواهد شد و برگ زرینی از خدمت در این بخش از خاک ایران رقم می‌خورد.

امام جمعه قشم با اشاره به نرخ بیکاری ۱۸.۲ درصدی استان هرمزگان تصریح کرد: ظرفیت بالای استان هرمزگان در کنار نیروهای بومی موجود در این استان می‌‎تواند اشتغال پایدار را رقم بزند که عملکرد گذشته استاندار جدید نوید آن را می‌دهد.

خدمت به مردم نیازمند اتحاد و همدلی است

حاجبی با اشاره به برخی فعالیت‌ها در فضای مجازی استان هرمزگان اظهار کرد: برای تسریع در انجام کارها و  خدمت به مردم بیاید اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در این راستا با سه تن از نمایندگان مرکز استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معتمدان سیاسی دیدار و گفتگوهای سازنده‌ای انجام شده است.

امام جمعه قشم ادامه داد: در این دیدارها تاکید شد که دولت باید نظر مجمع نمایندگان و دغدغه‌‎های آنان را مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: همه امور با اتحاد و همدلی شکل می‌گیرد که این اصل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محور اتحاد همه گروه‌ها در استان شخص نماینده ولی فقیه است.

حاجبی بیان کرد: با اتحاد و همدلی نیروهای انقلاب در هرمزگان در دولت انقلابی و مردمی رییس جمهور رییسی  برگ زرینی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

هیات دولت در نشست عصر یکشنبه یازدهم مهرماه، مهدی دوستی را به عنوان بیستمین استاندار هرمزگان تعیین و رای اعتماد داد.

دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می رود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *