امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
صفحه نخست | اجتماعی | اختصاص بودجه برای رفع مشکلات مسکن مهر

اختصاص بودجه برای رفع مشکلات مسکن مهر

منتشر شده در ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فرماندار قشم روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: جمعیت قابل توجهی در شهرک‌های موسوم به مسکن مهر ساکن هستند که بیشتر آنان را اقشار متوسط و کم درآمد جامعه تشکیل می دهند.
علیرضا نصری افزود: آب، برق و فاضلاب مسکن‌های مهر در شرایط مناسبی قرار گرفته و مساله آسفالت محله‌های آن باید تا قبل از هفته دولت تکمیل شود.
وی ادامه داد: همچنین ارسال جانمایی کاربری‌های مختلف به دستگاه‌های مسوول با سرعت انجام و  پیگیری شود.
فرماندار قشم تصریح کرد: اجرای زیر ساخت‌های آموزشی، رفاهی و خدماتی با توجه به جمعیت شهرک‌ها باید با سرعت انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به اختلاف نظرهای موجود در موضوع بازآفرینی شهری و اصلاح بافت فرسوده، گفت: اختلاف دیدگاه و سلیقه نباید مانع رفع مشکلات مردم شود.
نصری تاکید کرد: تامین نشدن برخی زیر ساخت‌ها در این محله‌ها منجر به بروز فجایع انسانی می‌شود و در صورت ادامه بی توجهی ورود مدعی العموم برای خاتمه مشکلات ضروری است.
وی به مشکلات تامین آب روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: تنها منبع تامین آب شهرستان قشم بر خلاف سایر شهرستان ها آبشیرینکن است.
فرماندار قشم با اشاره به احداث ۲ آبشیرینکن سه هزار متر مکعبی افزود: تا زمان بهره برداری از آن با اولویت قرار دادن تامین آب مردم و مدیریت مصرف باید در جهت کاهش مشکلات خانواده‌های روستایی حرکت کنیم.
وی با تاکید بر افزایش سرعت  اصلاح شبکه‌های آب رسانی افزود: تامین آب مردم باید در اولویت قرار گیرد و این امر مهم تر ازآبرسانی به شرکت‌ها و سایر متقاضیان بخش خصوصی است.
نصری گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان باید آسیب شناسی جامعی درباره نحوه توزیع آب و مسیر دسترسی مردم انجام دهد و با کمک خانواده‌ها، مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب را دنبال کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1425

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *