امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
صفحه نخست | اجتماعی | احراز هویت شرط سفر به جزیره های هرمزگان است

احراز هویت شرط سفر به جزیره های هرمزگان است

منتشر شده در ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
احراز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حمید رضا محمد حسینی تختی روز سه شنبه با اشاره به ابلاغ سیاست های جدید و اعمال محدودیت های رفت و آمدی در بنادر مرکز هرمزگان اظهار داشت: دادن خدمات در مسیرهای سه گانه بندرشهید حقانی – قشم – هرمز همه روزه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸  ادامه می یابد.

وی افزود: دادن خدمات در ساعات یاد شده از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و مسیر برعکس به شکل مستمر و برای جزیره هرمز سه سفر برای رفت در ساعت های (۷صبح -۱۳و۱۷ عصر) و برگشت از هرمز ساعت هشت صبح و ۱۴و ۳۰ دقیقه انجام می شود و از سفر افراد فاقد شرایط وگردشگران  ممانعت به عمل می آید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به برقراری ارتباط مستقیم سامانه تهیه بلیط بندر شهید حقانی با سامانه وزارت بهداشت که چندی پیش برقرار شده است، اضافه کرد: پس از انجام مراحل احراز هویت چه برای افراد بومی و چه غیر بومی اسامی در سامانه تهیه بلیط بندر بارگذاری و پس از دریافت پاسخ آزمایش سلامت افراد از سوی سامانه وزارت بهداشت، نسبت به صدور بلیط شناور اقدام می شود.

به گفته محمد حسینی تختی، الزام‌های بهداشتی و مراقبتی ابلاغی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، گند زدایی بنادر و شناورها و غیره انجام و در طول مسیر دریایی به منظور تهویه هوا درب شناورها با رعایت الزامات ایمنی چندین بار باز و بسته می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *