امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
صفحه نخست | اجتماعی | احتمال افزایش شمار شهرهای زرد هرمزگان وجود دارد

احتمال افزایش شمار شهرهای زرد هرمزگان وجود دارد

منتشر شده در ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳
زرد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در گفت و گویی اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان در یک روند نزولی قرار دارد اما در برخی از شهرستان ها از جمله حاجی آباد این روند در روزهای اخیر تغییر یافته و وارد موج صعودی شده است.

وی در خصوص آمار بستری های کرونا در هرمزگان گفت: با بستری شدن ۳۵ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار بستری های کرونا در استان به ۱۱۱ نفر رسید.

نوروزیان بیان داشت: از مجموع بستری های کرونا در هرمزگان ۲۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه روند فوتی های کرونا در استان در روزهای گذشته ثابت بوده و در شبانه روز قبل نیز هیچ مورد فوتی کرونا ثبت نشده و آمار فوتی ها در عدد ۲ هزار و ۴۴۲ باقی است.

نوروزیان واکسیناسیون کرونا را از جمله مهمترین دلایل کاهش شیوع این ویروس عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هرمزگان شرایط خوبی از نظر واکسیناسیون دارد و تاکنون ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۵۰ نفر در استان واکسینه شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: البته واکسیناسیون به تنهایی نمی تواند ایمنی کامل برابر کرونا ایجاد کند و تا بهبودی کامل شرایط و قطع چرخه انتشار ویروس، همه باید پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7817

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *