امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸
صفحه نخست | اخبار قشم | آیین بزرگداشت هفته وحدت در قشم برگزار شد

آیین بزرگداشت هفته وحدت در قشم برگزار شد

منتشر شده در ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸
آیین

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، امام جمعه قشم دوشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته وحدت با ستایش شخصیت پیامبر اعظم(ص) گفت: علمای راستین شیعه و اهل سنت که دل در گرو اسلام واقعی دارند وحدت بین شیعه و اهل سنت را یک امر حقیقی و یک ضرورت منطقی می‌دانند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی وجود پیامبر اکرم (ص) را نعمتی بزرگ برای انسان برشمرد و افزود: زیربنای همه امور جامعه اسلامی بر پایه وحدت شکل گرفته است.

وی همبستگی را زمینه اصلی کمال اسلام دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی برای تحقق کمال اسلام دفاع از مسلمانان جهان بدون درنظر گرفتن مذهب آنها را سیاست راهبردی خود قرار داده است.

امام جمعه قشم ضمن تقدیر از وحدت موجود بین علمای شیعه و اهل سنت در قشم خاطرنشان کرد: باید با هرگونه حرکت تفرقه انگیز و وحدت شکن برخورد کرد و سستی و سهل انگاری در این امر پذیرفتنی نیست.

فرماندار شهرستان قشم نیز در این آیین با تبریک فرا رسیدن ایام پربرکت وحدت و میلاد سراسر نور حضرت محمد(ص) گفت: امام خمینی(ره) وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد این مساله در طول عمر انقلاب به راهبرد اساسی جمهوری اسلامی تبدیل شد.

علیرضا نصری وحدت و انسجام را اساس موفقیت همه بخش‌های نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: امروز وحدت میان علمای با بصیرت شیعه و اهل سنت و نیز در میان همه مسوولان متعهد و مردم جزیره قشم قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7494

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *