امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | آشنایی با کشور پاراگوئه

آشنایی با کشور پاراگوئه

منتشر شده در ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸
پاراگوئه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ پاراگوئه از سوی جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل، و از سوی شمال غرب با بولیوی  هم‌مرز است. 

پاراگوئه در یک نگاه

پاراگوئه کشوری محصور در خشکی و مساحت آن ۴۰۶۷۵۲ کیلومتر مربع است.

زمین‌های این کشور در دو سوی رودخانه پاراگوئه قرار گرفته که از میانه کشور از شمال به جنوب در جریان است.

زبان‌های رسمی آن اسپانیایی و زبان گوارانی واحد پول آن گوارانی است. حدود ۹۲٪ از جمعیت توان صحبت به اسپانیایی و ۹۸٪ نیز توان تکلم به گوارانی را دارند.

آب و هوای محلی بین آب و هوای شبه استوایی تا آب و هوای معتدل تغییر می‌کند، در نواحی شرقی بارش زیاد باران و در نواحی غربی مناطق تقریباً خشک به چشم می‌خورند.

در ادامه به معرفی تعدادی از جاذبه های دیدنی این کشور می پردازیم.

جاذبه های دیدنی پاراگوئه

یکی از جاذبه هایی که در کشور پاراگوئه برای هر سلیقه ای مناسب است موزه دل بارو می باشد. در این موزه انواع نقاشی های مدرن، صنایع دستی و بومی کلمبیایی و همینطور کاریکاتورهای متنوعی را می توانید مشاهده کنید. علاوه برای فضای داخلی موزه که جذاب می توانید در کنار دریاچه که اطراف محوطه موزه دل بارو وجود دارد پیاده روی کنید و لذت ببرید.

موزه دل بارو

کورا یکی از مناطق گردشگری با تنوع در جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان می باشد. آخرین نبرد جنگ در قرن نوزدهم این منطقه رخ داد و دومین رئیس جمهور پاراگونه در این جنگ جان خود را از دست داد که همین واقعه پارک ملی کورا را به یکی از مناطق گردشگری تاریخی تبدیل کرده است.

کورا

پاراگوئه هم مانند دیگر کشور یک نماد ملی دارد که در شهر آسونسیون پایتخت این کشور واقع می باشد. بنا پانتئون که نماد قهرمانی شناخته می شود مکان مهمی برای شناخت قهرمانان پاراگوئه از جمله روءسای جمهوری، قهرمانان جنگ و دیگر افراد می باشد.

پانتئون

آبشار ایگوازو یکی از جاذبه های گردشگری پاراگوئه می باشد. البته این آبشار سه کشور مختلف را در بر می گیرد که شامل برزیل، آرژانتین و پاراگوئه می باشد و مردم می توانند از این سه کشور به این آبشار دسترسی داشته باشند. این آبشار از بزرگترین آبشار هایی می باشد که در جهان وجود دارد و همچنین می تواند یکی از وحشتناک ترین جاذبه های پاراگوئه نیز محسوب شود.

آبشار ایگوازو

 

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *