امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | قلعه وحشت کیش تفریحی از جنس هیجان و ترس را در جزیره تجربه کنید

قلعه وحشت کیش تفریحی از جنس هیجان و ترس را در جزیره تجربه کنید

منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
قلعه وحشت

به گزارش پایگاه خبری قشم، در قلعه وحشت کیش آیتم‌ها و سناریوهای ترسناک و هیجان‌انگیزی طراحی شده‌اند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در این قلعه خاص را از دست ندهید. افرادی که می‌خواهند به جزیره کیش سفر کرده و لحظات خوب و به یادماندنی داشته باشند، می‌توانند برای رزرو هتل کیش به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنند. شما می‌توانید از طریق اقامت ۲۴  انواع رزرو هتل‌ کیش را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین و مناسبترین هتل را انتخاب نمایید.

معرفی قلعه وحشت کیش

مجموعه قلعه وحشت یا کلبه وحشت کیش یک تونل پر پیچ و خم به طول ۱۰۰ متر بوده که فضایی ترسناک به همراه آیتم‌های مختلف برای آن طراحی شده است. گردشگرانی که می‌خواهند هیجانی مطلق را تجربه کنند، می‌توانند به این تونل وارد شده و با آیتم‌های مختلف آن روبرو شوند. طراحی فضای تونل وحشت کیش به خوبی انجام شده و حس ترس و وحشت را منتقل می‌کند. در این تونل تاریک از نورهای قرمز و زرد استفاده شده و تار عنکبوت‌های بزرگ زیادی نیز از سقف آویزان شده‌اند. وارد شدن به این تونل و طی کردن تمام مسیر واقعا جرات می‌خواهد؛ از این رو بسیاری از افراد در بدو ورود به قلعه وحشت و با دیدن فضای آن به قدری می‌ترسند که از ادامه دادن منصرف می‌شوند.

محیط وهم آلود، نور پردازی عجیب، صداهای خاص و آیتم‌های مختلف ترسناک باعث می‌شوند شما احساس کنید در فضای فیلم‌های سینمایی ژانر وحشت قرار دارید. یکی از ترسناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های قلعه وحشت کیش، روبرو شدن با شخصی عظیم‌الجثه است که با یک اره برقی قصد دارد شما را بکشد. در این لحظه مهیج شما باید بر ترس خود غلبه کرده و برای نجات جان خود فرار کنید که کار بسیار سختی است.

در تونل وحشت کیش آیتم‌ها و لحظات غیرمنتظره و ترسناک مختلفی را تجربه می‌کنید که آدرنالین بدنتان به طرز عجیبی بالا خواهد رفت. با صحنه‌های وحشتناکی روبرو می‌شوید که می‌توانند لحظات مفرح و هیجان‌انگیزی را برایتان رقم بزنند.

اگر می‌خواهید به کیش سفر کرده و از قلعه وحشت و دیگر اماکن و جاهای دیدنی و تفریحی آن بازدید نمایید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

ویژگی های قلعه وحشت کیش

در این مجموعه تفریحی هیجان‌انگیز همه چیز برای ترساندن شما به خوبی طراحی شده است و می‌توانید سناریوهای مختلفی از فیلم‌های معروف اره، خون آشام، جن گیر و … را از نزدیک تجربه کنید.

عکاسی

یکی از ویژگی‌های جالب این تونل وحشت حضر تعدادی عکاس حرفه‌ای است که شما آنها را نمی‌بینید. این عکاسان به صورت نامحسوس از لحظات مختلف شما هنگام عبور از تونل و برخورد با اتفاقات ترسناک عکاسی می‌کنند. شما می‌توانید در انتهای مسیر و قبل از خروج از قلعه وحشت عکس‌های خود را تماشا کنید و در صورت تمایل با پرداخت مبلغی مشخص آنها را دریافت نمایید.از آنجایی که این عکس‌ها به طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی از چهره‌های ترسیده و هیجان زده شما ثبت شده‌اند، بسیار جالب هستند.

سانس های مختلف

از دیگر ویژگی‌های قلعه وحشت می‌توان به دو سانس مختلف با درجه ترس متفاوت اشاره کرد. در این مجموعه برای افرادی که فکر می‌کنند خیلی شجاع هستند، یک سناریو یا برنامه فول اکشن با آیتم‌ها و اتفاقات متعدد بسیار وحشتناک طراحی شده است که فقط گردشگرانی که سن آنها بالای ۱۴ سال است می‌توانند از آن استفاده کنند.

سناریو دیگر کم اکشن است و میزان ترس و وحشت آن کمتر می‌باشد. از این رو افراد زیر ۱۴ سال نیز می‌توانند با این سناریو لحظات مهیجی را در قلعه وحشت تجربه کنند. شما می‌توانید با توجه به علاقه، میزان شجاعت و سن و سال خود و همراهانتان یکی از این دو سناریو را انتخاب نمایید.

قیمت مناسب بلیط

بلیط مجموعه تفریحی قلعه وحشت کیش به نسبت سایر تفریحات این جزیره قیمت مناسب‌تری دارد و نسبتا ارزان است. از این رو در اکثر اوقات شلوغ بوده و گردشگران برای تهیه بلیط و ورود به تونل باید در صف‌های طولانی بایستند.

رزرو بلیط به صورت آنلاین

گردشگرانی که می‌خواهند بدون ایستادن در صف‌های طولانی و به راحتی بلیط کلبه وحشت کیش را تهیه کنند، می‌توانند به صورت آنلاین آن را رزرو نمایند.

آدرس و ساعت کاری قلعه وحشت کیش

این مجموعه در بلوار داریوش جزیره کیش و محوطه پشت هتل ارم قرار دارد و از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند. مدت زمان حضور شما در قلعه و طی نمودن تونل وحشت آن، ۷ دقیقه است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *